سفارش انجام شبیه سازی

سفارش انجام شبیه سازی

انجام و سفارش انجام شبیه سازی و پیاده سازی مقاله و پایان نامه در سطوح ارشد و دکتری از پیچیده ترین پروژه ها در علوم مهندسی می باشد. در انجام پروژه های شبیه سازی کارشناس می بایست نتایج بدست آمده در یک مقاله علمی را مجددا در نرم افزارهای برنامه نویسی همچون متلب، SPSS، رپیدماینر و غیره پیاده سازی نماید. علت پیچیدگی این روش بدین علت می باشد که در بسیاری از مقاله ها، تنها نتایج نهایی بدست آمده در آن بررسی علمی قرار می گیرند و اطلاعاتی از داده های مورد استفاده و یا منابع آن ارائه نمی شود.

دپارتمان فنی و مهندسی

پروژه های شبیه سازی عموما با نرم افزار متلب (Matlab) انجام می پذیرد و معمولا نتایج بدست آمده در یک مقاله علمی توسط کارشناسان گروه مجددا بدست می آیند. البته انجام پروژه های شبیه سازی توسط سایر نرم افزارها نیز قابل انجام است. توجه فرمایید که در پروژه های شبیه سازی به دست آوردن نتایج ۱۰۰% مشابه مقاله امری طولانی و بسیار زمان بر است. لذا معمولا در این گونه موارد نتایجی نزدیک به کار انجام شده توسط نویسنده مقاله علمی به دست می آید.

جهت سفارش سریع شبیه سازی مقاله و پایان نامه می توانید فرم ذیل را تکمیل نمایید. پس از ۳۰ دقیقه، کارشناسان رایان پیپر به شما پاسخ خواهند داد.

تکمیل فرم سفارش انجام شبیه سازی

سفارش انجام شبيه سازي