تهیه پاور جلسه دفاع

تهیه فایل پاور پوینت جلسه دفاع

آخرین مرحله نگارشی و مستندسازی هر پایان نامه در مقطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری، تولید فایل پاورپوینت و اسلایدهای مرتبط به مهمترین مطالب موجود در پایان نامه یا گزارش مورد نظر است. این مرحله خود نیز دارای نکات و مراحل قابل تامل وتخصصی ای می باشد که میبایست مورد توجه زیادی قرار گرفته تا مورد توجه داوران و استادید جلسه دفاع قرار گیرد.

هر فایل پاورپوینت جلسه دفاع دارای قالب های مشخص و استانداردی است که در تهیه آن می بایست نهایت دقت عمل را به خرج داد. مطالبی را باید انتخاب نموده و در فایل پاورپوینت قرار گیرد که این مطالب از جمله برجسته ترین مطالب و محتویات باشد.

از این رو موسسه علمی پژوهشی رایان پیپر با نمایندگی “رایان پژوهان پارسه” با مجموعه از کارشناسان و محققین خبره در زمینه تولید و اصلاح فیل های پاورپوینت جلسه دفاع، دارای استایل و فرم های استانداری است که مخصوص جلسات دفاع می باشد که میتواند در کمتر از ۲ روز فایل پاورپوینت جلسه دفاع را تولید و تحویل نماید.

 لیست قیمتهای تولید فایل پاورپوینت در جدول ذیل نشان داده شده است:

تعداد اسلاید قیمت نوع پاور
هر یک اسلاید ۳٫۰۰۰ تومان پاور عادی
هر یک اسلاید ۵٫۹۰۰ تومان پاور جلسه دفاع ارشد
هر یک اسلاید ۹٫۵۰۰ پاور جلسه دفاع دکتری

جهت سفارش تهیه فایل پاورپوینت جلسه دفاع کافیست بر روی این لینک کلیک نموده یا از طریق منوی تماس با ما، با کارشناسان رایان پپر هماهنگ نمایید. همچنین جهت سفارش سریع میتوانید از طریق دو راه ارتباطی ذیل سفارش خود را سریع ثبت نموده و در کمتر از ۲۰ دقیقا پاسخ مربوطه را دریافت نمایید:

شناسه تلگرام: آدرس ایمیل:

@rayanpejuhan

rayanpejuhan@gmail.com

behnam.h1368@gmail.com